Opendeurdag SCHOT-scholen

Als je een school zoekt voor je kleuter, is het goed om die school goed te kiezen.

Je gaat op verkenning.

Een website geeft heel wat info. We nodigen ouders ook graag uit voor een bezoekje. Zo kunnen we tonen hoe we elke dag school maken in de kleuterschool.

Daarom organiseren we jaarlijks een open-deur-onthaalmoment voor ouders en hun kleuter. Dat doen we in de Wissel. Je komt dan best langs de ingang van het paadje.

Wat doen we?

• We nemen een kijkje in de kleuterklassen.
  • We maken kennis met de juffen.
  • We nemen een kijkje in de Kriebel, de sportzaal.
  • We tonen de speelplaats.
  • Er is tijd om te spelen.
  • We vertellen hoe onze school werkt.
  • We geven graag antwoord op alle vragen.

Ben je benieuwd naar de werking van de vier Oud-Turnhoutse SCHOT-scholen?

Door de coronamaatregelen kan de voorziene opendeurdag op 5 februari ’21 niet doorgaan.

De scholen zorgen echter voor een digitale voorstellen die je binnenkort kan terugvinden op www.sg-schot.be of op de website van de school.

Deze filmpjes kan je thuis in alle rust bekijken op een moment naar keuze. Zit je nadien nog met vragen? Aarzel niet om contact op te nemen met de scholen.