Programma

Welke lessen we geven, kiezen we op Delta niet zelf.   De overheid zegt ons wat zo veel mogelijk kleuters op het eind van de kleuterschool moeten kunnen.  Dat staat beschreven in de ontwikkelingsdoelen.  De overheid zegt ons ook wat zo veel mogelijk kinderen op het eind van het 6de leerjaar moeten kennen en kunnen.  We noemen dat de 'eindtermen'.

Op Delta streven we ernaar om zoveel mogelijk kinderen de ontwikkelingsdoelen en de eindtermen te laten bereiken.

We willen onze kinderen ook graag opvoeden tot bewuste wereldburgers en hebben dan ook oog voor maatschappelijke thema's zoals milieuzorg. We kunnen wekelijks rekenen op onze groene ridders, kinderen die samen met een team leerkrachten ons afval composteren en mee zorg dragen voor onze tuin. Heb jij ons Delta's Hofke al eens gezien? Hier zaaien en verzorgen we met de hele school, onder leiding van de expertise van onze groene ridders, planten, bloemen en groenten.