Inschrijven op school

Delta is een zorgzame school.

We zijn met velen op Delta. Natuurlijk zijn we blij dat zoveel ouders vertrouwen stellen in het werk van onze juffen en meesters. Toch zijn we ook bezorgd.

Eén van de 5 pijlers van Delta is zorgzaamheid. We geloven dat we sterk zijn in het zorgen voor alle kinderen. Dat doen we graag en van harte. Dat willen we ook goed blijven doen.

Als klassen te talrijk worden, kunnen we dat minder goed. Daarom werken we op Delta met een maximumcapaciteit. Om alle kinderen de zorg te kunnen geven die goed en nodig is, streven we naar een maximum van 24 kleuters/kinderen in een klas.

Daarmee willen we blijvend garant staan

voor zorgzaam onderwijs

voor elke kleuter,

voor elk kind.

Wil jij jouw kind inschrijven? Dat loopt voortaan anders.

Samen met de andere scholen in Oud-Turnhout, Turnhout en Vosselaar werken we met een aanmeldsysteem en inschrijvingsperiodes.
Daardoor moeten ouders niet in een wachtrij aan de schoolpoort staan.
Er is voor elk kind een plaatsje in een school van de gemeente waarvoor jij kiest.

Je kan alle info vinden op de website van Scholengemeenschap Oud-Turnhout.