De ouderraad, wie, wat, hoe?

De ouders bouwen mee aan de schoolgemeenschap van Delta.

De ouderraad is een groep van enthousiaste ouders die elke maand samenkomt met een afvaardiging van de leerkrachten en juf Sophie, schoolhoofd van Delta.  Ze bespreken het wel en wee in en om Delta.  Ze zijn een brug tussen ouders en school.

Engagement

Ouders zijn steeds welkom op de ouderraad die maandelijks(zie agenda) plaatsvindt in de koffiekop op school.

Zit vergaderen echter niet in je bloed, maar wil je wel je handen uit de mouwen steken? Dan kun je je opgeven als helpende hand zodat we je kunnen contacteren wanneer we hulp nodig hebben tijdens een activiteit. Deze hulp kan gaan van groenten snijden voor de brunch tot tafels zetten voor de quiz tot tappen in de bar van het schoolfeest.

Je kan je ook inschrijven voor een werkgroepje rond een activiteit. Je neemt dan deel aan de voorbereidende vergaderingen en je kan de activiteit mee vorm geven.

Contacteer